חסידי גור מארגנים מחאת שיירת מכוניות לכלא 10 ביום רביעי בשעה 16:00, כאשר רכבים ייצאו ממספר מוקדים ברחבי הארץ, לפי המארגנים. המחאה נוגעת למעצרי עריקים משירות צבאי.
חסידי גור מארגנים מחאת שיירת מכוניות לעבר כלא 10 ליום רביעי אחר הצהריים. הרכבים ייצאו ממספר מוקדים ברחבי הארץ החל מהשעה 16:00 ויתקבצו ליד הכלא הצבאי, לפי המארגנים. ההפגנה היא האחרונה בסדרת הפגנות נגד מעצר עריקים חרדים.
כפי שדיווח The Zioneer ביום שני, השיירה מובלת על ידי אגודת ישראל, כאשר דגל התורה עשויה להצטרף בהמשך. ההפגנה מגיעה לאחר שבועות של הפגנות מחוץ לכלא 10, שמשכו אלפי חסידי גור. בליל 18 ביוני, קהל גדול רקד מחוץ למתקן לאחר שהתפשטה שמועה על שחרורו הצפוי של עריק אחד; לוח הזמנים המדויק של השחרור נותר לא ברור.
המחאה ביום רביעי מתוכננת לשעות אחר הצהריים. המשטרה טרם הודיעה על חסימות כבישים או הסדרי תנועה מיוחדים.
2 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
