יו״ר סיעת חיזבאללה בפרלמנט, מוחמד רעד, האשים את הרשות הלבנונית בחריגה מבושה ורוע, וטען כי היא מוותרת על ריבונות לבנון ועל זכויות העם. לדבריו, מדובר בהונאה וזיוף של הרצון הלאומי — לפי דיווח ב-N12.
ראש סיעת חיזבאללה בפרלמנט, מוחמד רעד, פרסם הצהרה חריפה נגד מדיניותה הנוכחית של ממשלת לבנון, כפי שדווח ב-N12 אמש (שבת). רעד האשים את הממשלה בחריגה מ׳בושה ורוע', וטען כי מדיניותה היא ויתור על ריבונות לבנון וזכויות עמה. הוא כינה את העמדה הממשלתית 'הונאה וזיוף של רצוננו הלאומי החופשי'.
דבריו ממשיכים מגמה של החרפת הרטוריקה מצד חיזבאללה נגד מעורבות ביירות במסגרות דיפלומטיות. כפי שדווח ב-The Zioneer, מזכ״ל חיזבאללה נעים קאסים פסל מוקדם יותר החודש שיחות בתיווך אמריקאי כ׳אבסורד ובושה', ודחה רשמית הפסקת אש כל עוד נמשכות הפעולות הישראליות. רעד, שלא ציין החלטה ממשלתית ספציפית, מצטרף לקו המחאה הרחב נגד כל מהלך דיפלומטי שאינו במרכז דרישות הארגון. ממשלת לבנון לא הגיבה עד כה להאשמה.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
