צה״ל חיסל מספר מחבלי חיזבאללה חמושים ב-RPG במרחב נבטיה שבדרום לבנון, לאחר שלוחמי יחידת אגוז זיהו אותם פועלים בסמוך למרחב הביטחוני אתמול (שבת). חיל האוויר תקף וחיסל את החוליה ואת המבנה ששימש אותה. בגזרה, יחידה רב-ממדית השמידה משגר של חיזבאללה שהיווה איום על הכוחות.
דובר צה״ל דיווח הבוקר (ראשון) כי לוחמי יחידת אגוז, בפיקוד אוגדה 36, זיהו אתמול (שבת) מספר מחבלי חיזבאללה חמושים ב-RPG במרחב נבטיה שבדרום לבנון, בסמוך למרחב הביטחוני שבו פועלים כוחות צה״ל. חיל האוויר הוזנק למקום ותקף וחיסל את החוליה ואת המבנה ששימש אותה. באירוע נוסף באותו מרחב, השמידה היחידה הרב-ממדית משגר של חיזבאללה שהיווה איום על הכוחות.
צה״ל הדגיש כי הפעולות נועדו להסיר איומים על כוחותיו הפועלים בדרום לבנון. תיעוד וידאו שפרסם צה״ל מראה את זיהוי המחבלים החמושים ב-RPG ואת התקיפה.
מדובר בהמשך למבצעים ישראליים שכוונו נגד מחבלי חיזבאללה ואמצעי לחימה בסמוך לגבול, ימים ספורים לאחר חיסולים דומים ברכס עלי טאהר ובמקומות אחרים בדרום לבנון. צה״ל reiterated that he will not allow Hezbollah to threaten Israeli civilians or troops.
מקורות ואות
- קליטה פנימית
