דובר צה״ל אמר הבוקר בועידת JNS כי הצבא פועל באופן יזום בכל החזיתות: נוטל יוזמה, מסיר איומים לפני שהם הופכים למתקפות, ומונע מהאויב להשתקם. הוא תיאר את חיילי צה״ל כחוצץ בין האויב לאזרחי ישראל, והוסיף כי הם יישארו בעמדותיהם עד שהאיום יוסר.
דובר צה״ל נאם הבוקר בועידת JNS והצהיר על עמדת הצבא התקיפה בכל הזירות. דבריו מגיעים על רקע לחימה רב-זירתית הנמשכת ברצועת עזה, בדרום לבנון, ומול מיליציות פרו-איראניות בסוריה ובתימן.
הדובר אמר כי 'צה״ל פועל באופן יזום, נוטל יוזמה, מסיר איומים לפני שהם הופכים למתקפות ומונע מאויבינו להשתקם.' הוא תיאר את חיילי צה״ל כחוצץ בין האויב לאזרחי ישראל, והוסיף כי הם יישארו בעמדותיהם עד שהאיום יוסר.
כפי שדיווח The Zioneer בימים האחרונים, גם הרמטכ״ל וראשי מערכת הביטחון הדגישו כי לצה״ל חופש פעולה מלא. נאום הדובר הוא האחרון בשורת הצהרות פומביות של ההנהגה הצבאית מתחילת ההסלמה בתחילת יוני, אולם ראש הממשלה ושר הביטחון טרם פנו לציבור בהיקף דומה. ההצהרה לא כללה פירוט מבצעי חדש או התייחסות לאירועים ספציפיים.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
