בצמרת צה״ל התקיים הערב דיון על עזה, וההמלצה היא לפעול ובהקדם, כך לפי דיווח ראשוני בגל״צ. בדיווח צוין חשש שנשיא ארה״ב טראמפ עלול לבלום שוב.
בצמרת צה״ל התקיים הערב דיון דחוף על המצב בעזה, וההמלצה היא לפעול בהקדם, כך לפי דיווח ראשוני של מוריה אסרף ודורון קדוש (גל״צ / N13). הדיווח, שפורסם בשעה 20:05 שעון ירושלים, מציין כי בצמרת קיים חשש שנשיא ארה״ב דונלד טראמפ יבלום שוב את המהלך, כפי שתיעד The Zioneer בהקשרים קודמים של התערבות טראמפ בדיוני הקבינט המדיני-ביטחוני. ההמלצה מגיעה על רקע תמונה ביטחונית ודיפלומטית רחבה: The Zioneer דיווח בעבר על קריאות טראמפ לאיפוק — דרישה להפסקת אש מול חיזבאללה, לחץ לעסקה עם איראן, והעלאת הכוננות הצבאית האמריקאית לאחר מטח טילים איראני. מדובר בדיווח ראשוני; טרם התקבל אישור רשמי מצה״ל או מהדרג המדיני, ולא ברור אם ההמלצה תובא לדרג המדיני ומה טיבה המדויק של הפעולה המומלצת.
2 התפתחויות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
