קפטן נבחרת איראן במונדיאל, מהדי טארמי, מתח ביקורת על התנאים שבהם התקבלה הנבחרת בארה״ב וכינה אותם 'אסון לוגיסטי'. הדברים פורסמו ב-N12, ומצטרפים לתלונות קודמות של הנבחרת על מגבלות ויזה ותנועה הנובעות מהמתיחות בין ארה״ב לאיראן.
מהדי טארמי, קפטן נבחרת איראן במונדיאל 2026, מתח ביקורת פומבית על התנאים הלוגיסטיים בהם נתקלה הנבחרת במהלך שהותה בארצות הברית למשחקי המונדיאל, וכינה אותם 'אסון לוגיסטי'. הדברים פורסמו הבוקר (שבת) ב-N12 הישראלי, ומצטרפים לגל תלונות מצד שחקני הנבחרת והצוות המקצועי על מגבלות הוויזות ועל הצורך לנסוע בין ארה״ב ומקסיקו עקב המתיחות בין המדינות.
דבריו של טארמי מהדהדים אמירות קודמות של מאמן הנבחרת, אמיר גלנואי, שכינה את הנבחרת 'המדוכאת ביותר' במונדיאל, לאחר שהצוות נדרש לעזוב את ארה״ב מיד אחרי משחק הפתיחה מול ניו זילנד ולנסוע חזרה לטיחואנה במקסיקו — מרחק של כ-225 ק״מ. כפי שדווח ב-The Zioneer, הנבחרת הורשתה להיכנס לארה״ב רק בימי משחק ונאלצה לחזור למקסיקו מדי לילה, הסדר שזכה לביקורת גם מצד השדרן הבריטי גארי לינקר שכינה אותו 'לא הוגן ביותר'.
האמירה מיוחסת לטארמי עצמו באמצעות הדיווח בכלי התקשורת הישראלי. מחלקת המדינה האמריקאית לא מסרה תגובה רשמית לביקורת החדשה. מספר המשחקים שנותרו לאיראן בטורניר אינו מצוין בדיווח.
- מתפתחגארי לינקר: 'נבחרת איראן זכתה ליחס מאוד לא הוגן' בגלל הגבלות הנסיעה מארה״ב
- מתפתחמאמן נבחרת איראן במונדיאל: 'הקבוצה הכי מדוכאת'; פעילים מדגישים את הרדיפה אחר שחקנים על ידי המשטר
- מתפתחנבחרת איראן במונדיאל: נצטווינו לעזוב את ארה״ב מיד לאחר משחק הפתיחה
- מתפתחנבחרת איראן למונדיאל תיכנס לארה״ב רק בימי משחק בשל מגבלות ויזה
מקורות ואות
- קליטה פנימית
