ח״כ בועז ביסמוט, יו״ר ועדת החוץ והביטחון, הגיב הערב (שלישי) לפרסום של מוטי קסטל בערוץ 14, וקבע כי "על סרבנות לא מוחלים" וכי מקומם של אחים לנשק הוא מחוץ לצה״ל. הדברים פורסמו על ידי אסף רוזנצווייג (N12).
01 · המברק
ח״כ בועז ביסמוט (הליכוד), יו״ר ועדת החוץ והביטחון, פרסם הערב (שלישי) הצהרה חריפה בתגובה לפרסום של העיתונאי מוטי קסטל בערוץ 14 בנוגע לתנועת המחאה והסרבנות 'אחים לנשק'. ביסמוט אמר: "על סרבנות לא מוחלים! מקומם של אחים לנשק הוא מחוץ לצה״ל". הדברים פורסמו על ידי אסף רוזנצווייג (N12). לא נמסרו פרטים על תוכן הפרסום הספציפי של קסטל. ההצהרה מהווה הסלמה בוויכוח הפוליטי-ביטחוני סביב התנועה, שבחודשים האחרונים קראה לסרבנות שירות במחאה על מדיניות הממשלה. מספר ח״כים מהקואליציה קראו בעבר לצעדים משפטיים נגד התנועה. נציג מטעם אחים לנשק טרם הגיב.
מברקים קשורים
- מתפתחיו״ר ועדת החוץ והביטחון ביסמוט: "אין במזרח התיכון מקום חסין לאויבינו"
- מתפתחח״כ סוכות מאיים על קציני צה״ל: לא נעביר שום דבר שחשוב לכם בעקבות שילוב נשים בשריון
- מתפתחחשיפת חדשות 14: היועמ״שית תומכת בסרבנים; בג״ץ מחזיר את "אחים לנשק" לבתי הספר
- מתפתחח״כ גלעד קריב לשר הביטחון ישראל כ״ץ: בטל את ההכרה בישיבות הסדר שלא חוזרות בהן מסירוב לשרת בשריון
03 · מקורות ואות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
