כינוס ועדת החוקה של הליכוד נדחה שוב, על רקע המאבקים הפנימיים במפלגה, כך על פי מקורות במפלגה שדווחו ב-i24NEWS.
ישיבת ועדת החוקה של הליכוד, שהייתה אמורה לדון בהליכי הפריימריז ובתקנון הפנימי, נדחתה שוב. העיכוב האחרון מגיע על רקע המאבקים הפנימיים המתמשכים במפלגה, כך לפי דיווח ב-i24NEWS. זאת לאחר סדרת דחיות קודמות: הוועדה זומנה במקור ליום שלישי, 17 ביוני, על ידי היו״ר חיים כץ בניסיון לכפות פריימריז, ולאחר מכן נדחתה ליום חמישי, 21 ביוני, לפי דיווחי The Zioneer קודמים. העיכובים החוזרים משקפים את הפילוגים העמוקים בליכוד סביב תהליך הפריימריז, כאשר חלק מהבכירים מעדיפים 'ועדה מסדרת' שתעקוף את הפריימריז לחלוטין, מהלך שנתקל בהתנגדות מצד אחרים. המועד החדש לכינוס טרם נקבע.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
