השר ניר ברקת הודיע הערב (חמישי) כי יחד עם שמונה שרים נוספים, בהם יו״ר הכנסת אמיר אוחנה, שיגר מכתב התראה לפני תביעה נגד ערוץ 12, על מה שכינה "הסתה פרועה על גבם של חללי צה״ל". המכתב הוא השלב האחרון בסכסוך פומבי בין שרי הממשלה לרשת.
השר ניר ברקת הודיע הערב (חמישי) כי מכתב התראה לפני תביעה נגד ערוץ 12 נשלח, עליו חתומים שמונה שרים ויו״ר הכנסת אמיר אוחנה. החתומים: ברקת, אוחנה, השרים יואב קיש, שלמה קרעי, עמיחי שיקלי, גילה גמליאל, אידית סילמן, מאי גולן ועמיחי אליהו. הצעד הזה הוא האחרון בשורת צעדים משפטיים שנקט ברקת בשבועות האחרונים, בהם השקת קרן תביעות דיבה ב-17 ביוני, אותה מימן מכיסו, במטרה לממן תביעות נגד מה שכינה מסעות תקשורתיים נגד דמויות במחנה הלאומי. מכתב ההתראה הקודם עליו דיווחו הפטריוטים הערב נראה כאותו אירוע, שאושר כעת על ידי ברקת עצמו.
2 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
