ח״כ רם בן ברק (יש עתיד) קרא ליו״ר ועדת חוץ וביטחון לכנס את מליאת הוועדה בנושא צעדי ראש השב״כ רונן בר נגד תא העובדים הגאה בארגון, ואמר בראיון ל-103FM כי מדובר ב״דבר חמור מאוד" וכי ראש השב״כ צריך לדעת שהכנסת אחראית על תקציבו.
ח״כ רם בן ברק (יש עתיד), לשעבר סגן ראש השב״כ, קרא הבוקר (רביעי) לכנס את מליאת ועדת החוץ והביטחון בעקבות צעדי ראש השב״כ נגד תא העובדים הגאה בארגון. בריאיון ל-103FM אמר בן ברק כי זהו "דבר חמור מאוד" וכי יפנה ליושב ראש הוועדה, ח״כ יולי אדלשטיין, כדי לקיים דיון במליאת הוועדה. הוא איים כלפי ראש השב״כ: "אדוני, עם כל הכבוד, אנחנו אחראים לתקציב שלך". דבריו באים בעקבות חשיפת כתב N12 ירון אברהם במהדורה המרכזית אמש, שחשפה את צעדיו של ראש השב״כ רונן בר נגד התא הגאה בארגון. הוועדה אחראית על תקציב השב״כ ועל הפיקוח על פעילותו. כפי שדיווח The Zioneer אתמול, גם ח״כ יוראי להב הרצנו, יו״ר השדולה הגאה בכנסת, מתח ביקורת על הצעדים והזהיר כי הממשלה הבאה לא תאפשר להומופובים לעמוד בראש גופים ציבוריים.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
