סקר חדש של חדשות 12 ששודר מוקדם יותר הערב (לפנות בוקר) מוצא כי רשימה מאוחדת של בני גנץ, דדי סמוחי ויועז הנדל מקבלת 11 מנדטים, עוברת את אחוז החסימה ומצמצמת את הפער מול הליכוד לשני מנדטים בלבד — כך על פי הנתונים העדכניים.
סקר פוליטי חדש של חדשות 12, ששודר לפנות בוקר, מראה לראשונה את כוחה המאוחד של רשימת גנץ-סמוחי-הנדל — 11 מנדטים, מעבר לאחוז החסימה בהפרש נוח. הסקר נערך במוצאי יום חמישי ומייצג את המדידה הראשונה של השותפות החדשה מאז הצטרפותם של דדי סמוחי ויועז הנדל למפלגתו של בני גנץ בתחילת השבוע.
התוצאות מציבות את גוש גנץ על 11 מנדטים — שניים פחות מליכוד (13) ומנדט אחד בלבד פחות ממפלגתו המתחזקת של גדי איזנקוט. הסקר מתעד גם שינוי רחב יותר: האופוזיציה המרכזית-ימנית המאוחדת מגיעה כעת ל־37 מנדטים, מצמצמת את הפער מול הקואליציה ומשקפת את ההתגבשות המהירה מאז עלייתו של איזנקוט בסוף מאי.
כפי שדיווח The Zioneer אמש, ההסכם בין גנץ, סמוחי והנדל כולל הנהגה משותפת, עם הנדל במקום השלישי ברשימה. הסקר הנוכחי הוא המבחן האלקטורלי הראשון למועמדות המשותפת. טעות הדגימה לא פורסמה.
2 התפתחויות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
