ארגון המכנה עצמו 'לוחמי חירות איראנים' טוען שתקף עמדת בסיג' בעיר באנה שבמערב איראן, ולפי הדיווח הרג שני אנשי בסיג' ופצע חמישה נוספים. אין אישור בלתי תלוי לדיווח.
קבוצה אלמונית המכנה עצמה 'לוחמי חירות איראנים' טענה הערב (שבת) כי תקפה עמדת בסיג' בעיר באנה שבמערב איראן, סמוך לגבול עיראק. לפי הטענה, שני אנשי בסיג' נהרגו וחמישה נוספים נפצעו בתקיפה. הדיווח מקורו במקור יחיד המשדר טענות אופוזיציה; לא התקבלה תגובה רשמית מאיראן, ממשמרות המהפכה או מהבסיג', ואין אישור בלתי תלוי לתקיפה, לנפגעים או לאירוע ביטחוני כלשהו בבאנה. הדסק מעריך כי מדובר בטענה לא מאומתת ממקור אופוזיציוני.
התקיפה המדווחת תהיה האחרונה בסדרת פעולות שיוחסו לקבוצות מתנגדות שונות בתוך איראן בשבועות האחרונים, אם כי רוב הטענות הקודמות התייחסו לתקיפות ישראליות או אמריקניות לכאורה, ולא לפעילות אופוזיציה פנימית. כפי שדווח ב-The Zioneer בעבר, כוחות בסיג' נטשו עמדות ביטחוניות במערב איראן בשבועות האחרונים, על רקע גל תקיפות שיוחסו לישראל ולמתקפים לא מזוהים.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
