משתתפים בטקסי האבל השיעיים לזכרו של המנהיג העליון המנוח עלי ח׳אמנהאי הניפו דגל נקמה אדום בסמוך לאזור מותו ברוואק כשורדוסת. הדגל, סמל שיעי מסורתי הקורא לנקמה, הונף בליל השישי של חודש האבל השביעי, לפי ערוצי טלגרם איראניים.
בליל השישי של חודש טקסי האבל השביעי למותו של המנהיג העליון עלי ח׳אמנהאי, הונף דגל נקמה אדום בסמוך לאזור מותו ברוואק כשורדוסת, לפי ערוצי טלגרם איראניים המקושרים ל-The Zioneer. הדגל מסמל בשיעה קריאה לנקמה. המשתתפים בטקסים הניפו אותו במהלך האירועים בלילה. הדגל הונף לדיווחים בשנה שעברה גם לאחר מלחמת 12 הימים, במסגרת קריאות לנקום את מותם של מפקדים איראניים שחוסלו בלחימה. הדיווחים מגיעים בעוד איראן ממשיכה בתקופת האבל הרשמית לח׳אמנהאי, שכללה טקסים ברחבי המדינה. לא נקשר כל פעולה צבאית או איום ספציפי להנפת הדגל בדיווחים הנוכחיים.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
