לוחם מילואים ששירת בלבנון תיאר בפוסט שפורסם מחדש כי במהלך הפעילות נמצאו טילי נ״ט וטילי נ״מ. לדבריו, המצב בלבנון "הרבה יותר גרוע מעזה" — עדות אישית שאינה מהווה הודעה רשמית של צה״ל.
לוחם מילואים ששירת לאחרונה בלבנון פרסם פוסט ברשתות החברתיות ובו תיאר את חוויותיו, וצוטט על ידי המערכת בצהרי יום חמישי. לדבריו, במהלך הפעילות נמצאו טילי נ״ט וטילי נ״מ, והוא תיאר את המצב בלבנון כ״הרבה יותר גרוע מעזה". התיאור הוא עדות אישית מבצעית, ואינו מהווה תדרוך צבאי רשמי. הפוסט מתפרסם על רקע המשך פעילות הקרקעית של צה״ל בדרום לבנון, כחודשיים מתחילת התמרון הקרקעי, כאשר חיילי מילואים מסתובבים בין כפרים במסגרת משימות סיור והיתקלויות יומיומיות. ה-Zioneer דיווח בעבר כי כוחות נתקלים באש נ״ט כבדה של חיזבאללה ובמעקב רחפנים, וכי משפחות של פצועים הביעו תסכול ממה שהן מכנות הגנה בלתי מספקת על הכוחות. הלוחם לא פירט את המיקומים או התאריכים המדויקים של התגליות, ולא היה תגובה רשמית של צה״ל בזמן הפרסום. העדות מוסיפה נדבך נוסף לתמונה המבצעית, שעל פיה חיילים בשטח מדווחים על טביעת רגל נרחבת של אמצעי לחימה בדרום לבנון.
- מתפתחתושבים בדרום לבנון מדווחים על טנקים וכלי רכב צבאיים הרוסים בצידי הדרך
- מבוססעמית סגל מתאר תיעוד קרב טנקים בלבנון מהשבוע שעבר: פצועים בתוך הטנק, לוחמים מזנקים תחת רחפני חיזבאללה
- מתפתחלוחם מילואים משחזר: הצלתי את חבריי מרחפן נפץ בדרום לבנון
- מתפתחפרשן ישראלי מתייחס להבדל בפעילות הצבאית בין דרום לבנון לעזה
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
