במכתב פומבי חריף, חבר ועד במנהלת גבעות החזית מאשים את ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בשימוש ציני בפינויים אחרונים להצדקת אידיאולוגיה בעד מדינה פלסטינית, ומשווה את מדיניותו לזו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ'.
אלישע ירד, חבר ועד במנהלת גבעות החזית, פרסם היום (רביעי) מכתב גלוי לראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. במכתב הוא מאשים את בנט בשימוש ציני בפינויים אחרונים במאחזים כדי לקדם מדיניות שלטענתו 'מסוכנת והזויה' בעד מדינה פלסטינית. ירד מזכיר את פינוי בית משפחתו בתקופת כהונת בנט, ומשווה את השקפתו לזו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' — שאותו הוא מבקר על יישום חלקי אך מזכה על כוונותיו לקדם התיישבות ביהודה ושומרון ובשטחי B. המכתב מציג את הבחירות הקרובות כהכרעה בין פירוק הרשות הפלסטינית להקמת מדינה פלסטינית. לא צוינו תגובות רשמיות או דמויות ציבוריות נוספות. כפי שדווח ב-The Zioneer, דבריו האחרונים של בנט על אוטונומיה פלסטינית בשטחי A ו-B עוררו גינוי חריף מצד גורמי ימין ובהם סמוטריץ'.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
