קצין 8200 חושף: יחידת התקשורת של חמאס פיתחה שיטה חדשה מאז 7 באוקטובר — תשלום לאזרחי ישראל כדי לפרסם תכנים נגד המדינה והדת בעמודי הרשתות החברתיות שלהם. לפי הפרסום של הפרשן בן גולדפריינד, זוהה משתמש בשם מיכאל גפן שכבר פרסם עשרה ציוצים נגד הדת תמורת תשלום.
קצין ביחידה 8200, שצוטט בפוסט של הפרשן בן גולדפריינד בבוקר יום שני, טוען כי יחידת התקשורת של חמאס מפעילה שיטה חדשה מאז מתקפת ה-7 באוקטובר: תשלום לאזרחי ישראל לפרסום תכנים אנטי-מדינתיים ואנטי-דתיים בעמודי הרשתות החברתיות שלהם. לדברי הקצין, זוהה משתמש בשם מיכאל גפן שכבר פרסם עשרה ציוצים נגד הדת תמורת תשלום. הטענה מתבססת על פוסט בודד מקור של גולדפריינד; לא פורסמו פרטים נוספים, אישור רשמי או ראיות. The Zioneer לא דיווח בעבר על טענה ספציפית זו, ואמיתותה נותרת בלתי מאומתת. הפוסט מתפרסם על רקע דאגה ישראלית מתמשכת מטקטיקות לוחמת המידע של חמאס.
מקורות ואות
- קליטה פנימית
