מיריאם שני, שאיבדה את בעלה סרן אורי מרדכי שני ז״ל שנפל בקרב מול מחבלי חמאס בעמדת כיסופים בשבעה באוקטובר, נישאה הערב לאופק, מי שהיה מפקדו של אורי במהלך ההכשרה ביחידת אגוז. אופק אמר תחת החופה כי 'אורי נמצא איתנו בכל שלב' וכינה את נישואיהם 'קומה שנייה על יסודות עמוקים'.
מיריאם שני, אלמנתו של סרן אורי מרדכי שני ז״ל — קצין בחטיבת גולני, גדוד 51, שנפל בקרב מול מחבלי חמאס בעמדת כיסופים בשבעה באוקטובר 2023 — נישאה הערב (רביעי). בעלה הטרי, אופק, שימש כמפקדו של אורי במהלך ההכשרה ביחידת אגוז.
תחת החופה אמר אופק על נוכחותו המתמשכת של אורי בביתם: 'אורי נמצא איתנו בכל שלב.' הוא כינה את נישואיהם 'קומה שנייה על יסודות עמוקים' והודה לאורי על 'הקומה הראשונה'.
כפי שדיווח The Zioneer מוקדם יותר היום, ידידיה מאיר הנחה את החופה, ואביו של אורי, יהושע שני, מייסד 'פורום הגבורה' למשפחות שכולות, בירך את הזוג החדש. למיריאם ואורי נולד בנם התינוק, רועי, לפני נפילתו של אורי.
2 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
