ד״ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש לשעבר (2018–2024), הכריזה הבוקר רשמית על כוונתה להתמודד על תפקיד שרת החינוך, באומרה: "אני מכוונת להיות שרת החינוך הבאה". ההכרזה מגיעה לאחר הודעתה הקודמת על ניהול משא ומתן עם מפלגות.
ד״ר עליזה בלוך, שכיהנה כראש עיריית בית שמש עד 2024 ונחשבת לדמות חינוכית בולטת, חשפה את שאיפותיה הפוליטיות הארציות. בהודעה שפורסמה הבוקר (ראשון), שצוטטה על ידי דפנה ליאל מ-N12, אמרה בלוך כי היא "מכוונת להיות שרת החינוך הבאה". ההכרזה מגיעה לאחר הודעה רחבה יותר מוקדם יותר הבוקר, שבה אמרה בלוך כי היא "מנהלת משא ומתן עם מפלגות" על חזרה לפוליטיקה. בלוך ידועה בתקופת כהונתה כראש עיריית בית שמש וברקע החינוכי שלה, אך בדיווחים אלו לא צוינה שיוך מפלגתי ספציפי. כפי שצוין בנושא הרקע של The Zioneer, מועמדותה של בלוך לתיק החינוך היא כעת על השולחן. נותר לא ברור לאיזו מפלגה או רשימה תצטרף, והאם תתמודד בבחירות הבאות לכנסת.
3 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
