ד״ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש לשעבר, הודיעה הערב (מוצ״ש) על כוונתה להתמודד על תפקיד שרת החינוך, וקבעה כי מערכת החינוך אינה יכולה להמשיך להתנהל באמצעות "פלסטרים ופתרונות מאולתרים" ויש צורך במהלך מקיף לחיזוק החינוך כבסיס לביטחון, לכלכלה ולחוסן הלאומי.
ד״ר עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש לשעבר, הכריזה הערב (מוצ״ש) על כוונתה להיות שרת החינוך הבאה של מדינת ישראל. בהודעה שהופצה ברשתות החברתיות ובכלי תקשורת, אמרה בלוך כי המדינה אינה יכולה להמשיך לנהל את מערכת החינוך באמצעות 'פלסטרים ופתרונות מאולתרים', וקראה למהלך מקיף שישיב את החינוך למרכז הביטחון, הכלכלה והחוסן הלאומי.
בלוך כיהנה כראשת עיריית בית שמש בשנים 2018–2023, וזכתה להכרה בניהולה עיר מגוונת. ההכרזה מצטרפת לשורת הצהרות של אישי ציבור על כוונתם להתמודד על תיק החינוך לקראת הבחירות הקרובות. ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט וח״כ נעמה לזימי (הדמוקרטים) הציגו לאחרונה תוכניות או דרישות בנושא.
בהודעה לא צוינה שיוך מפלגתי או הקשר קואליציוני; ההכרזה הופיעה כהודעה עצמאית.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
