העיתונאי עמית סגל (N12) השתתף השבוע בשיחה עם גורם יודע דבר בנושא האירני, שהערכתו לגבי ההסכם המתגבש בין ארה״ב לאיראן ולגבי המצב הכללי היא 'הרבה פחות שלילית' ממה שמתפרסם במקומות אחרים, כולל בטורו של סגל עצמו. סגל משתף את הדברים בתום לב למען ההגינות והדיון.
העיתונאי עמית סגל (N12) פרסם הבוקר (שישי) רשימה קצרה בה כתב כי השתתף השבוע בשיחה עם 'גורם יודע דבר' בנושא האירני. לדברי סגל, הערכתו של הגורם לגבי ההסכם המתגבש בין ארה״ב לאיראן ולגבי המצב הכללי היא 'הרבה פחות שלילית' מהתמונה המצטיירת כמעט בכל פרסום אחר, כולל בטור הביקורתי של סגל עצמו שפורסם ב-25 ביוני. סגל לא פירט את זהות הגורם או את תוכן הדברים המלא, אך ציין כי הוא משתף אותם 'למען ההגינות והדיון'. הפוסט כולל קישור לטקסט המלא.
הדברים מגיעים לאחר שבועות של דיון ציבורי אינטנסיבי בישראל על מתווה ההסכם הצפוי בין וושינגטון לטהרן, כאשר רוב הפרשנים הביעו ביקורת חריפה על תנאיו. סגל עצמו פרסם טור בשבוע שעבר תחת הכותרת 'מה שעוד לא סופר על ההסכם עם איראן', בו טען כי פרטים שליליים חשובים מושתקים. הרשימה החדשה מעידה על קיומה של קריאה שונה ופחות מודאגת בקרב הגורמים המעורים בישראל. לא פורסמו פרטים נוספים על לוח הזמנים או תוכן ההסכם.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
