31°46′40.7″N 35°14′07.7″E
בראש הכותרות
המברק
המברק →
מדינאות · מבזק · פוליטימתפתח

בנט בוועידת JNS: "אני איש ימין, לא שמוק"

מחלקת המודיעין של The Zioneer
בנט בוועידת JNS: "אני איש ימין, לא שמוק"

מקור ראשי קליטה פנימית · 1 אות קליטה שנבדק · חלון דסק 11:33

תקציר

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט אמר בוועידת המדיניות של JNS כי הוא נשאר איש ימין — "לא קיצוני ולא חסר אחריות" — והגדיר ימין כעמידה על אינטרסים לאומיים, אי ויתור על שטחים והתנגדות למדינה פלסטינית, מבלי להיות "שמוק". בנט קרא לממשלה רחבה, כפי שדווח ב־The Zioneer.

01 · המברק

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נאם הבוקר בוועידת המדיניות של JNS, והדגיש מחדש את הגדרתו העצמית כאיש ימין תוך התבדלות ממה שכינה "קיצוני וחסר אחריות". לפי מבזק N12, בנט אמר: "אני איש ימין. לא שיניתי את דעותיי, אבל אני לא שמוק (קיצוני וחסר אחריות). להיות איש ימין פירושו לעמוד על האינטרסים הלאומיים שלנו, לא לוותר על שטחים, לא לאפשר הקמת מדינה פלסטינית. לעמוד חזק ונחוש. אבל זה לא אומר להיות אידיוט".

דבריו של בנט באים על רקע המשא ומתן הקואליציוני המתמשך והצהרתו להחליף את הממשלה הנוכחית בקואליציה רחבה. כפי שדווח ב־The Zioneer מוקדם יותר היום, בנט אמר באותה ועידה שהוא שואף לממשלה רחבה שתכלול דתיים וחילונים, ימין ושמאל ציוני. הגדרתו האידיאולוגית של ראש הממשלה לשעבר מספקת בסיס לשותפות פוטנציאלית, אם כי טרם נחתמו הסכמים קונקרטיים או נפתח משא ומתן קואליציוני רשמי בעקבות הוועידה.

02 · ציר ההתפתחות

2 התפתחויות

  1. עדכני

    בנט הגדיר עצמו כאיש ימין אחראי המתנגד להקמת מדינה פלסטינית.

  2. בנט בוועידת JNS: "אני איש ימין, רוצה ממשלה רחבה שתכלול דתיים וחילונים, ימין ושמאל ציוני"

מברקים קשורים
03 · מקורות ואות

מקורות ואות

ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.

  • קליטה פנימית
אחריות הדסק

הידיעה מתפרסמת באחריות מחלקת המודיעין של The Zioneer. ערוצי הקליטה הגולמיים נשמרים כפרובננס פנימי; גורם חיצוני ייקרא בשם רק כאשר הדבר מסייע לקורא לבחון טענה מסוימת.