משפחות שכולות התכנסו הערב במאהל הגבורה בירושלים וקראו לממשלה שלא לעצור את הלחימה בדרום לבנון ולא להסתפק בהסדרים זמניים שאינם מבטיחים ביטחון ארוך טווח לתושבי הצפון וחיילי צה״ל. הדברים נאמרים על רקע הפסקת האש בלבנון והמשך נפילתם של חיילים בשטח החיץ.
משפחות שכולות מפורום הגבורה קיימו הערב (שני) כינוס חירום במאהל הגבורה בירושלים, והעבירו מסר חד לממשלה: אל תעצרו את המערכה עד להשגת הכרעה מלאה.
הדוברים — אבות ואמהות שכולים — קראו לדרג המדיני שלא להיכנע ללחצים חיצוניים, ולא להסתפק בהפסקות אש שלדבריהם מותירות את החיילים בשטח החיץ תחת איום מתמיד. הם הביעו חשש כי הישגים מבצעיים בזירה הצפונית מתבזבזים לטענתם בגלל הסדרים רפים.
כמה מהדוברים הזכירו כי בימים האחרונים נוספו משפחות נוספות למעגל השכול, וטענו שעצירת הלחימה לפני השלמת המשימה תהיה חילול הקורבן. הכינוס הוצג כצעד ראשון בשורת פעולות ציבוריות שהפורום מתכנן בתקופה הקרובה.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
