חה״כ ורמטכ״ל לשעבר גדי איזנקוט הגיב על תנועת אחים לנשק ואמר כי היא מייצגת את 'מדינת ישראל כמו שאנחנו רוצים לראות אותה', על פי מקור ב-The Zioneer.
חה״כ גדי אייזנקוט (המחנה הממלכתי), רמטכ״ל לשעבר, השמיע היום דברי שבח לתנועת אחים לנשק ואמר כי היא מייצגת את 'מדינת ישראל כמו שאנחנו רוצים לראות אותה'. ההצהרה, שמיוחסת למקור ב-The Zioneer, מוסיפה קול בולט מהממסד הביטחוני לתנועה שהובילה הפגנות רחבות היקף נגד המהפכה המשפטית ומדיניות הממשלה. אייזנקוט, שנכנס לפוליטיקה ב-2022, הביע בעבר תמיכה באיזונים ובלמים דמוקרטיים, אך לא הזדהה בפומבי עם הנהגת התנועה. הדברים נאמרים בזמן שאחים לנשק ממשיכה לארגן מחאות מילואים ופעולות אי-ציות אזרחי. פרטים נוספים והקשר נוסף לא נמסרו בשלב זה מהמקור.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
