ג׳ון בולטון, היועץ לשעבר לביטחון לאומי בממשל טראמפ, הודה באשמה ב׳טיפול לקוי' במסמכים מסווגים, כך לפי דיווחים בכלי תקשורת ישראלים. על פי דיווחים קודמים בוול סטריט ג׳ורנל, בולטון עלול לעמוד בפני עונש של עד חמש שנות מאסר בפועל.
היועץ לביטחון לאומי של ארה״ב לשעבר, ג׳ון בולטון, הודה ביום שישי באשמה בגין טיפול לקוי במסמכים מסווגים, כך לפי דיווחים בכלי תקשורת ישראלים המצטטים את הוול סטריט ג׳ורנל. בולטון, שכיהן בממשל טראמפ, הודה ב׳טיפול לקוי' בחומר מסווג, ועלול לעמוד בפני עונש של עד חמש שנות מאסר בפועל.
מדובר בהתפתחות משפטית משמעותית עבור בולטון, שנוא נץ מובהק בנושא איראן ומבקר חריף של ההסכם המתגבש בין ארה״ב לאיראן. כפי ש'The Zioneer' דיווח בעבר, בולטון כינה את ההסכם המתהווה 'תבוסה עצומה ומלכוד' לארה״ב (22 ביוני), והאשים את הממשל בהסתרת תנאי ההסכם מחשש לביקורת ציבורית (18 ביוני). הוא גם תיאר את העסקה כ׳גרועה מאוד' לארה״ב ומונעת ממחירי הדלק (17 ביוני).
התיק המשפטי מתנהל בנפרד ממחלוקות המדיניות של בולטון, והמסמכים הספציפיים שבהם מדובר לא פורטו בדיווחים הראשוניים.
מקורות ואות
- קליטה פנימית
