מצעד הגאווה בחיפה יצא לדרך משדרות הנשיא לעבר גן האם, נכון לשעה 17:46. המשטרה מעריכה כי משתתפים בו כ-3,000 בני אדם, עם היערכות לקליטת עד 5,000, בהם משפחות וילדים, על פי דיווח שרון קנובליך (N12). המדובר במצעד עצמאי לאחר ביטול האירוע הרשמי על ידי העירייה.
מצעד הגאווה בחיפה יוצא לדרך הערב (חמישי) עם אלפי צועדים בשדרות הנשיא לעבר גן האם, במסגרת אירוע עצמאי שהתקיים לאחר שביטול המצעד הרשמי על ידי העירייה. שרון קנובליך (N12) דיווח כי הצעדה החלה בסביבות 17:46, כשהמשטרה מעריכה כ-3,000 משתתפים ומתכוננת לעד 5,000, בהם משפחות וילדים.
כפי שדיווח The Zioneer מוקדם יותר היום, המשטרה חסמה את שדרות הנשיא עקב ריבוי המשתתפים. מארגני קבוצת "הגאווה בחיפה" הכריזו על הצעדה העצמאית לאחר שהעירייה הודיעה שלא תקיים את האירוע הרשמי. המצעד מצטרף לשורת אירועי גאווה ברחבי ישראל החודש, בהם מצעד תל אביב ב-12 ביוני עם כ-120 אלף משתתפים, ומצעד באר שבע ב-18 ביוני שהתקיים באבטחת המשטרה ללא אירועים חריגים.
האירוע מתנהל תחת היערכות משטרתית עם חסימות כבישים בתוואי המרכזי.
2 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית