דובר צה״ל אישר הערב (שני) כי מחלקות ההגנה המרחבית ביישובי קו העימות בצפון צפויות לסיים את תעסוקתן המבצעית בשבוע הבא ויקבלו ימי התארגנות. כך דווח בחדשות 14.
צה״ל הודיע הערב (שני, 22 ביוני) כי מחלקות ההגנה המרחבית ביישובי קו העימות בצפון, שגויסו עם פרוץ המלחמה, ישוחררו מתפקידן המבצעי החל מהשבוע הבא.
דובר צה״ל אישר את הפרסום של חדשות 14 בשעה 20:45, ומסר כי לאחר מספר דיונים והערכת מצב מבצעית, הוחלט על רידוד סד״כ מחלקות ההגנה ביישובי קו העימות. המחלקות צפויות לסיים את תעסוקתן המבצעית בשבוע הבא ולקבל את ימי ההתארגנות שהן זכאיות להן.
מוקדם יותר היום דיווחו חדשות 14 כי צה״ל הודיע לכיתות הכוננות בצפון על שחרורן החל מיום ראשון. ההחלטה מגיעה לאחר שפיקוד העורף הסיר הבוקר את כל ההגבלות על יישובי קו העימות והחזירם לשגרה מלאה, בהסתמך על הפסקת האש מול חיזבאללה.
4 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
