כוחות חטיבת עציוני בפיקוד אוגדה 210 חיסלו אתמול (שבת) מספר מחבלים חמושים במרחב הביטחון בדרום סוריה, כך מסר צה״ל היום (ראשון). צה״ל הודיע כי ימשיך לפעול במרחב ולהסיר כל איום על אזרחי ישראל וכוחותיו.
צה״ל הודיע הבוקר (ראשון, 28 ביוני) כי כוחות חטיבת עציוני בפיקוד אוגדה 210 חיסלו מספר מחבלים חמושים במרחב הביטחון בדרום סוריה אתמול (שבת). בהודעת הדובר לא פורט מספרם המדויק של המחבלים, זהותם או המיקום המדויק במרחב.
הפעולה היא האחרונה בשורת אירועים מהירה באותו גזרה במהלך הלילה. כפי שדיווח The Zioneer בשעה 07:31 ירושלים, מוקדם יותר בערב שבת, בסביבות השעה 21:00, זיהו כוחות צה״ל וחיסלו שני מחבלים חמושים סמוך לכפר חאדר, במרחק כקילומטר אחד מגדר הגבול. גופות שני החשודים נלקחו לבדיקת זהות בצה״ל, והצבא העריך כי הם חברי חוליית טרור מקומית. דיווח זה בא לאחר אישור ראשוני של צה״ל, אף הוא בשעה 07:31 ירושלים, כי כוחותיו חיסלו מספר מחבלים חמושים במרחב הביטחון בדרום סוריה ביום שבת.
מרחב הביטחון בדרום סוריה הוקם למניעת חדירות ופיגועים נגד שטח ישראל. כוחות ישראליים פועלים בו מעת לעת נגד מחבלים מאז היווסדו, כפי שדווח בהקשרים נוספים על ידי The Zioneer.
לא ברור האם החיסול האחרון שתואר ביום ראשון הוא אירוע נפרד מפעולת חאדר או פירוט נוסף של אותה פעולה. צה״ל לא הבהיר את מספר המחבלים המעורבים בהודעה החדשה או האם פעולת חטיבת עציוני ביום שבת נפרדת מזו הקודמת ליד חאדר.
7 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
