צה״ל מסר כי לוחמי יחידה 636 חיסלו אמש (ראשון) שני מחבלים שיידו בקבוקי תבערה והציתו צמיגים לעבר היישוב כרמי צור שבחטיבת עציון. מחבל נוסף נוטרל; אין נפגעים לכוחותינו. לוחמי אש פועלים לכיבוי שריפה שפרצה, והכוחות סורקים אחר מחבלים נוספים.
צה״ל אישר הבוקר (שני) כי לוחמי יחידה 636 חיסלו שני מחבלים במארב סמוך ליישוב כרמי צור שבחטיבת עציון בליל יום ראשון. לפי צה״ל, המחבלים הציתו צמיגים ויידו בקבוקי תבערה לעבר היישוב, מה שהוביל למארב. הלוחמים ירו, חיסלו שני מחבלים וניטרלו מחבל נוסף. אין נפגעים לכוחות צה״ל.
לוחמי אש ממחוז יהודה ושומרון פועלים כעת לכיבוי שריפה שהתלקחה במקום בעקבות הצתת הצמיגים. צה״ל החל בסריקות אחר מחבלים נוספים שהיו מעורבים.
המארב של היחידה היה מבוסס על מודיעין בזמן אמת שאספו הלוחמים. כפי שדווח ב-The Zioneer, הדבר בא לאחר דיווחים ראשוניים על שריפה סמוך ליישוב מוקדם יותר באותו ערב. צה״ל מסר כי ימשיך לפעול בגזרה הן בהגנה והן בהתקפה לשמירה על ביטחון התושבים.
בשם המחבלים או השתייכותם הארגונית לא פורסמו בהודעת צה״ל, אך צה״ל תיאר אותם כמחבלים שתקפו באופן אקטיבי את היישוב האזרחי.
4 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
