דובר צה״ל מסר כי זוהתה חוליית מחבלים חמושים של חיזבאללה שפעלה בסמוך לכוחות ברכס עלי א-טאהר שבדרום לבנון, וכי כוחות תקפו צפונית למרחב הביטחוני כדי להסיר את האיום המיידי.
צה״ל אישר בצהרי יום שלישי כי תקף חוליית מחבלים חמושים של חיזבאללה שפעלה בסמוך לכוחות ישראלים בגזרת רכס עלי א-טאהר שבמרחב הביטחוני בדרום לבנון. לפי דובר צה״ל, החוליה זוהתה כשהיא פועלת בסמוך לכוחות בשטח, והכוחות תקפו צפונית למרחב הביטחוני כדי להסיר איום מיידי. צה״ל מסר כי ימשיך לפעול להסרת איומים מיידיים ולא יאפשר לחיזבאללה לפגוע באזרחי ישראל או בכוחותינו.
זוהי הפעם השלישית בימים האחרונים שצה״ל מדווח על תקיפת מחבלי חיזבאללה בסמוך לרכס עלי א-טאהר, אזור אסטרטגי מדרום לנבטיה שבו נרשמו חיכוכים חוזרים למרות מסגרת הפסקת האש. חיזבאללה מצדו טוען כי הוא מחויב להפסקת האש, אך גם אמר שיפעל מול מה שהוא מכנה ניסיונות התקדמות ישראליים באזור. צה״ל שומר על שליטה מבצעית ברכס ובמרחב הביטחוני כולו. לא דווח על נפגעים לכוחות ישראל בתקרית זו.
4 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
