ערוץ בשפה העברית המזוהה עם הממשלה באיראן מדווח כי איראן אינה מתייחסת ברצינות לאיום של טראמפ לפוצץ את המשא ומתן ורואה בו איום ריק.
מקור בשפה העברית המזוהה עם הממשלה האיראנית פרסם הבוקר (ראשון) כי איראן אינה מתייחסת ברצינות לאיומיו של הנשיא טראמפ לפוצץ את המשא ומתן הגרעיני, וטוענת כי טהראן מראה לנשיא האמריקני שהיא לא סופרת אותו. ההודעה מגיעה על רקע ימים של הסלמה בין ארה״ב לאיראן ותקיפות צבאיות אמריקניות בשטח איראן. כפי שדיווח The Zioneer לאורך השבוע, טראמפ ביצע מספר לילות של תקיפות באיראן ואיים שוב ושוב 'להפציץ להם את הצורה' אם לא תיחתם עסקה גרעינית. איראן הגיבה בסגירת מצר הורמוז ובטענה לתקיפות נגד מטרות אמריקניות, אך המשא ומתן נמשך. הערכה זו מבוססת על מקור בודד בעל זיקה ברורה לממשל האיראני.
- מתפתחיו״ר הפרלמנט האיראני קאליבאף: איננו מתייחסים לאיומי האמריקאים ברצינות, הם במצב נואש
- מתפתחאיראן דוחה את איומי טראמפ כ׳חלשים, עצבניים ומטופשים'; מצפה מארה״ב לעזוב את האזור
- מתפתחשר החוץ האיראני: איומי טראמפ לא צריכים לקבל תשומת לב; הוכחנו שלאיומים יש אפקט הפוך
- מתפתחבכיר איראני לשעבר במשלחת למו״מ: ההזיות של טראמפ לא מטרידות אותנו, מוכנים למלחמה
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
