כלי תקשורת באיראן זועמים על כך שמצעד גאווה בסיאטל החל 13 שעות לפני המשחק המכריע בין איראן למצרים — משחק שאיראן ניסתה להפעיל לחץ על פיפ״א לאסור בו הצגות גאווה. הדיווח, המועבר מערוץ ישראלי, משקף את זעם המשטר על החפיפה הסמלית.
פרסום בטלגרם שיוחס לערוץ מודיעין ישראלי מצטט כלי תקשורת איראניים שזועמים על כך שמצעד גאווה בסיאטל החל 13 שעות לפני משחק המונדיאל בין איראן למצרים — משחק שבו איראן ביקשה במשותף מפיפ״א לאסור הצגות גאווה. התזמון, לפי הפרסום האיראני, מציג את אירוע הגאווה כפרובוקציה מכוונת בעיצומו של משחק חשוב בין שתי מדינות מוסלמיות.
המשחק הוגדר קודם לכן כמצעד גאווה על ידי מארגנים מקומיים. פיפ״א דחתה את העתירה האיראנית־מצרית והתירה דגלי גאווה לפי חוקי הטורניר, כפי שדיווח The Zioneer. זעם כלי התקשורת האיראניים הוא הביטוי האחרון להתנגדות טהראן לנראות להט״בית במהלך המונדיאל — נושא שמשך תשומת לב בינלאומית לאורך הטורניר, כולל שריקות בוז לדגל הרשמי של איראן מצד קהלים בתפוצות מוקדם יותר.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
