דובר הוועדה לביטחון לאומי בפרלמנט האיראני פרסם ברשת X איום לנתק את המו״מ ולפתוח במלחמה, על רקע הצהרות אמריקניות. האיום מצטרף לשורת איומים דומים מצד גורמים איראניים בשבועות האחרונים, לפי דיווח של דסק חוץ ישראלי.
דובר הוועדה לביטחון לאומי בפרלמנט האיראני פרסם ברשת X איום לנתק את המו״מ ולפתוח במלחמה, על רקע הצהרות אמריקניות. הפרסום דווח על ידי דסק חוץ ישראלי ומצטרף לשורת איומים דומים מצד גורמים איראניים בשבועות האחרונים. The Zioneer דיווחה על איומים דומים מצד יו״ר הפרלמנט גליבאף (21 ביוני), יו״ר הוועדה אברהים עזיזי (10 ביוני) ודובר הוועדה אברהים רזאי (8 ביוני, 14 ביוני). הפוסט משקף התקשות עמדת טהראן על רקע המתיחות מול ארה״ב, אך נותר הצהרה מגורם יחיד ללא גיבוי מבצעי נכון לעת הזו.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
