התליין הראשי של איראן, ראש הרשות השופטת, אמר כי הטענה שארה״ב תומכת בזכויות אדם היא 'מגוחכת'. לדבריו, לצד 'פשעים צבאיים' ו׳טרור כלכלי', ארצות הברית מנהלת גם 'מלחמת תקשורת, הונאה ושקרים', כך לפי ערוצי טלגרם איראניים.
ראש הרשות השופטת של איראן, המכונה 'התליין הראשי', אמר היום (ראשון) כי הטענה שארה״ב תומכת בזכויות אדם היא 'מגוחכת', והאשים את וושינגטון בניהול מערכה רבת-חזיתות נגד טהראן. בדברים שהובאו בערוצי טלגרם איראניים, אמר כי ארה״ב מבצעת פשעים צבאיים, טרור כלכלי, ומנהלת 'מלחמת תקשורת, הונאה ושקרים'. לדבריו, האמריקאים מומחים בלהציג את השקר כאמת ובהלבנת פשעיהם.
הצהרה זו היא האחרונה בשורה של התבטאויות עוינות של גורמים איראניים כלפי ארה״ב. בשבועות האחרונים דיווח The Zioneer על רטוריקה דומה מצד מפקד צבא איראן וכלי תקשורת ממלכתיים, וכן על מחלוקות מתמשכות בנוגע להסכם אפשרי בין ארה״ב לאיראן. ראש הרשות השופטת לא ציין אירוע או מדיניות אמריקאית ספציפיים שהניעו את דבריו. הדברים יוחסו לערוצי טלגרם איראניים; הפוסט המקורי לא ציין כלי תקשורת ממלכתי איראני.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
