נבחרת איראן בכדורגל השאירה מכתב תודה בחדר ההלבשה באצטדיון בלוס אנג׳לס לאחר התיקו 0:0 מול בלגיה, לפי דיווח ב-N12. הנבחרת הודתה לעיר על האירוח ולאוהדים, וחתמה בקריאה לשלום, לכבוד הדדי ולידידות בין כל העמים.
נבחרת איראן בכדורגל השאירה מכתב תודה בחדר ההלבשה באצטדיון בלוס אנג׳לס לאחר תיקו 0:0 מול בלגיה, לפי דיווח ב-N12. במכתב הודתה הנבחרת לעיר על האירוח במהלך המונדיאל, שיבחה את האוהדים, וחתמה בקריאה לשלום, לכבוד הדדי ולידידות בין כל העמים.
המכתב אינו כולל את ההתייחסות ל׳מינאב 168' נגד ארה״ב שעליה דווח מוקדם יותר (לפי מקור בודד ולא מאומת), עליו דיווח The Zioneer. הדיווח הקודם, שצוטט על ידי הפרשן יאיר גולדבלט, לא אומת ממקורות נוספים.
ביקור הנבחרת בארה״ב היה מלווה במתיחות דיפלומטית. כפי שדיווח The Zioneer ב-17 ביוני, נבחרת איראן נצטוותה לעזוב את ארה״ב מיד לאחר משחק הפתיחה מול ניו זילנד. בהמשך שיחקה הנבחרת בתיקו 0:0 מול בלגיה.
המקור לבוליטן זה הוא ערוץ יחיד (N12).
2 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
