משמרות המהפכה האיראניים (IRGC) פרסמו הבוקר (ראשון) הצהרה המזהירה כי תגובתם תהיה 'חמורה יותר מהקודמת' בכל פעם שהאויב יפר את הפסקת האש, כלשונם. האיום מגיע על רקע מתיחות אזורית גבוהה והצהרות קודמות של המשמרות על נקמה.
משמרות המהפכה האיראניים (IRGC) פרסמו הבוקר (ראשון) איום חדש, ולפיו תגובתם תהיה 'חמורה יותר מהקודמת' בכל פעם שהאויב יפר את הפסקת האש. ההצהרה, שדווחה בכלי תקשורת איראניים, לא פירטה מה נחשב להפרה, ולא ציינה את אופי או העיתוי של תגובה אפשרית.
האיום הוא האחרון בשורה של הצהרות מצד משמרות המהפכה בשבועות האחרונים. כפי שדיווח The Zioneer, המשמרות איימו שוב ושוב ב׳תגובה משמעותית' למה שהם מכנים פעולות עוינות, לרבות הצהרת מוכנות ב-11 ביוני לתקיפות אמריקאיות צפויות ו׳אזהרה חמורה' שכל תקיפה חוזרת תוביל לעימות רחב יותר. ההצהרה הנוכחית מקשרת את ההסלמה לשמירה על הפסקת אש, שינוי במינוח לעומת איומים קודמים שהתמקדו בתגובה לתקיפות ספציפיות.
משמרות המהפכה לא ציינו במפורש מי האויב, אך הצהרות קודמות שלהם כוונו בעקביות נגד ארצות הברית וישראל. לא דווח על פעולה צבאית מיידית.
- מבוססמשמרות המהפכה מפרסמים 'אזהרה חמורה' לארה״ב: כל תקיפה חוזרת תוביל לעימות נרחב וממושך
- מבוססחיל האוויר של משמרות המהפכה מאיים בתגובה משמעותית לפעולות עוינות
- מתפתחמשמרות המהפכה מכריזים על מוכנות לתקיפות אמריקאיות צפויות ומאיימים בתגובה מיידית
- מבוססמשמרות המהפכה: התגובה לתקיפה האמריקנית תהיה נחרצת ומהירה
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
