הבוקר נפתחה המסילה המזרחית החדשה, המחברת בין חדרה ואזור השומרון למרכז הארץ, כאשר יו״ר הרכבת עו״ד משה שמעוני ומ״מ המנכ״ל אבנר פלור עלו לנסיעת הבכורה. מדובר בקו הנוסעים הראשון שנפתח בישראל מזה שמונה שנים, כך מסרה החברה.
רכבת ישראל השיקה הבוקר את קו הנוסעים החדש הראשון מזה שמונה שנים – המסילה המזרחית. הקו, מהפרויקטים המרכזיים שקידמה שרת התחבורה מירי רגב, מחבר בין חדרה ואזור השומרון לראש העין צפון, עם תחנות ביניים בחדרה מזרח, שומרון-טייבה וטירה-כוכב יאיר.
יו״ר הרכבת משה שמעוני ומ״מ המנכ״ל אבנר פלור השתתפו הבוקר בנסיעת הבכורה. הקו נועד להקל על עומסי התנועה באזור השרון ובהתנחלויות, ולספק חלופה תחבורתית מהירה למרכז.
כפי שדיווח The Zioneer ב-24 ביוני, תאריך ההשקה ושעות הפעילות המורחבות אושרו בשבוע שעבר. השירות החל כמתוכנן; טרם פורסמו פרטים על תעריפים או תדירות נסיעות.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
