יו״ר מושב עין יעקב שבצפון מתח ביקורת חריפה על ההסכם המתגבש עם לבנון, ואמר כי הוא "לא שווה את הנייר שהוא כתוב עליו". הדברים פורסמו בערוץ 14 בצהרי יום ראשון. הביקורת מצטרפת לאמירות דומות של פרשנים וגורמים ישראלים נוספים המטילים ספק במהות ההסכם.
יו״ר מושב עין יעקב, יישוב כפרי בצפון ישראל, אמר לערוץ 14 בצהרי יום ראשון כי ההסכם המתגבש עם לבנון "לא שווה את הנייר שהוא כתוב עליו". ההערה משקפת תחושה גוברת בקרב מנהיגים ותושבים בצפון הרואים במסגרת הדיפלומטית כבלתי מספקת לטיפול בסוגיות הביטחוניות בגבול. הביקורת מצטרפת לגל של תגובות דומות מפרשנים וגורמים ישראלים, בהם סגן השר אלמוג כהן שתיאר מזכר הבנות בין ארה״ב לאיראן כ״הסכם גרוע", והעיתונאי הדר מילר שאמר כי עצם המשא ומתן עם לבנון הוא "יריקה בפרצוף של תושבי הצפון". The Zioneer דיווח בעבר על ספקנות דומה מצד גורמים ישראלים. לא נמסרו פרטים על תוכן ההסכם עצמו.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
