המשטרה חשפה מנהרה בעומק 25 מטרים סמוך למעבר א-זעים מזרחית לירושלים, בחשד שנועדה לפעילות טרור והברחת שוהים בלתי חוקיים. שני חשודים נעצרו — פלסטיני מאלעיזריה ותושב ירושלים — כך נמסר מהמשטרה.
המשטרה חשפה מנהרה בעומק 25 מטרים סמוך למעבר א-זעים מזרחית לירושלים, ועצרה שני חשודים בחשד שהמנהרה נועדה לפעילות טרור והברחת שוהים בלתי חוקיים. החשודים הם פלסטיני מאלעיזריה ותושב ירושלים.
כפי שדיווח The Zioneer בשעה 11:51 היום (אותו-נושא), המשטרה תיארה את המנהרה כחוצה גבולות, שנחפרה מיהודה ושומרון לעבר שטח ישראל. הבולטין הנוכחי מוסיף את עומק המנהרה — 25 מטרים — ואת מקומות מגוריהם המדויקים של החשודים. החקירה נמשכת; המשטרה טרם פירטה האם המנהרה הגיעה לשטח ישראל או איזה ציוד או אמצעי לחימה נמצאו בתוכה. פרטים נוספים על זהות החשודים או ציר הזמן של הגילוי טרם פורסמו.
2 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
