מזכיר המדינה מרקו רוביו בירך על ההסכם הגרעיני בין ארה״ב לאיראן היום (שישי), ואמר כי ההסכם מגיע לשתי מדינות שסבלו מהתערבות חיצונית, כך על פי דיווח ב-The Zioneer.
מזכיר המדינה מרקו רוביו בירך בפומבי על ההסכם הגרעיני בין ארה״ב לאיראן הערב (שישי). בהצהרה שדווחה ב-The Zioneer אמר רוביו: "שמחים להכריז על ההסכם. זה מגיע לשתי המדינות שסבלו בשל התערבות חיצונית". דבריו של רוביו מהווים את התמיכה הרשמית הראשונה ממשרד החוץ על רקע דיון פנימי ובינלאומי סוער סביב ההסכם — ומסמנים שינוי מעמדתו המתנגדת בעבר. כפי שדיווח The Zioneer ביום רביעי, 17 ביוני, עמד רוביו לצד הנשיא טראמפ בשעה שטראמפ שיבח את ההנהגה האיראנית ובירך על ההסכם, מה שאותת כי רוביו אינו פורש מהממשל. מאז בירכו גם מזכ״ל נאט״ו מארק רוטה (18 ביוני) וראש ממשלת קטאר (15 ביוני) על המסגרת. נוסח ההסכם המלא ומנגנוני הפיקוח טרם פורסמו.
2 התפתחויות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
