מועצת השלום לעזה, גוף שהוקם על ידי ארה״ב לפיקוח על שיקום עזה לאחר המלחמה, תקיים פסגה בת יומיים בקפריסין, כך לפי הדיווחים. הפסגה מגיעה לאחר שישה חודשים מאתגרים מאז השקת המועצה.
מועצת השלום לעזה — הפאנל שהוקם על ידי ארה״ב לפיקוח על שיקום עזה לאחר המלחמה — תקיים פסגה בת יומיים בקפריסין, כך על פי המקור. כפי שדיווח The Zioneer בעבר (רקע קודם), חברי המועצה תיארו 'התחלה איטית' מאז השקת המועצה בינואר, עם תוצאות מוגבלות לאחר שישה חודשי פעילות. הפסגה בקפריסין נראית כמי שנועדה לכייל מחדש את האסטרטגיה של המועצה. סדר היום של הפסגה ורשימת המשתתפים טרם פורסמו. עבודת המועצה היא חלק מהמסגרת הדיפלומטית הרחבה יותר הכוללת שיחות בהובלת ארה״ב על עתידה של עזה, שהתקדמותן מעורבת על רקע הדינמיקה הביטחונית המתמשכת והמשא ומתן עם גורמים אזוריים.
2 התפתחויות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
