בימים האחרונים נרשם גל השחתות של סמלי ריבונות במרחב רתמים. הבוקר נתלש דגל ישראל גדול ממצפה לזכר לוחמים שנפלו ב-7.10; מוקדם יותר השבוע הושחתה פינת זיכרון ללוחם גולני יהודה פרץ ז״ל, ולפני כן רוסס גרפיטי של שבט עזאזמה על שלט הכניסה ליישוב. ראש המועצה אומר כי מדובר בניסיון מכוון לערער את המשילות והסדר הציבורי.
על פי דיווחים ממרחב רתמים, שנאספו על ידי הדסק, נרשם גל השחתות נגד סמלי שלטון ישראלים בימים האחרונים. הבוקר נתלש דגל ישראל גדול, שנחנך ביום העצמאות על ידי ראש המועצה ערן דורון, ממצפה לזכר לוחמים שנפלו ב-7.10. מוקדם יותר השבוע הושחתה פינת זיכרון לזכרו של לוחם גולני יהודה פרץ ז״ל. מספר ימים קודם לכן רוסס גרפיטי הנושא סמל משבט עזאזמה על שלט הכניסה ליישוב. דורון אמר כי מדובר בפגיעה בריבונות ובניסיון לערער את המשילות והסדר הציבורי. טרם דווח על מעצרים, והאירועים נמצאים בחקירה.
2 התפתחויות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
