השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קרא היום (שישי) לנצל את האירועים הביטחוניים כדי להקריס את הסכם הפסקת האש עם לבנון ולפגוע במאות מטרות של חיזבאללה, לפי דיווח של ירון אברהם מ-N12. השרה אורית סטרוק אמרה כי החיילים בדרום לבנון "מרגישים שהם כמו במטווח" לנוכח התחמשות חיזבאללה.
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קרא היום (שישי) לנצל את האירועים הביטחוניים השוטפים כדי להקריס את הסכם הפסקת האש עם לבנון ולבצע מתקפה נרחבת על מאות מטרות חיזבאללה, לפי דיווח של ירון אברהם מ-N12. קריאתו של השר באה על רקע חיכוכים מתמשכים לאורך גבול לבנון והפרות חוזרות של ההסכם על ידי חיזבאללה. The Zioneer דיווח בעבר על דרישותיו של בן גביר לתגובה ישראלית תקיפה יותר, כולל הצעתו לעצור נשים ונוער של חיזבאללה בדיון בקבינט מוקדם יותר החודש.
השרה אורית סטרוק צוטטה בנפרד בתיאור מצבם של חיילי צה״ל בדרום לבנון כבלתי נסבל. לדבריה, החיילים "מרגישים שהם כמו במטווח" לנוכח התחמשות חיזבאללה. הדברים משקפים תסכול הולך וגובר בחלקים מהדרג המדיני הישראלי מהמדיניות הצבאית הנוכחית, שמנתחים מסוימים מכנים כושלת בשיקום ההרתעה. לא דווח על תגובה רשמית מיידית מלשכת ראש הממשלה או הקבינט.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
