פורום ׳הביתה׳ מזמין את הציבור להצטרף לקבוצת וואטסאפ ששמה לה למטרה לשנות את המציאות בשטח ולנפץ מה שמכנה ׳השקר׳ על שטחי A ו-B ביהודה ושומרון. לטענת הקבוצה, מיליון ו-300 אלף דונם של שטחים אינם קסבות ומחנות פליטים, אלא מופקרים לרשות הפלסטינית.
ביום רביעי אחר הצהריים השיק פורום ׳הביתה׳ קמפיין וואטסאפ הקורא לישראלים ׳לנפץ את השקר׳ על שטחי A ו-B ביהודה ושומרון. הקבוצה טוענת שחלק ניכר מהשטחים הללו אינם קסבות ומחנות פליטים, אלא שטחים פתוחים, וכי מיליון ו-300 אלף דונם נמצאים למעשה בשליטת הרשות הפלסטינית ללא פיקוח ישראלי.
הקמפיין מצטרף לסדרת ידיעות של The Zioneer שסקרה את פעילות הפורום. דיווח קודם הבוקר תיאר את המסרים הכלליים של הפורום; ידיעה זו מוסיפה את קבוצת הוואטסאפ הספציפית והקריאה להצטרפות.
המקור הוא ערוץ הטלגרם של הפורום עצמו. הטענות על מיליון ו-300 אלף דונם ועל שליטת הרשות הפלסטינית מובאות ללא ראיות או הערכה רשמית.
3 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
