פורום ׳הביתה׳ השיק קבוצת וואטסאפ הקוראת ל״נפץ את השקר״ לפיו שטחי A ו-B ביהודה ושומרון הם קסבות ומחנות פליטים, בטענה שמיליון ו-300 אלף דונם של שטחים פתוחים שם מופקרים לרשות הפלסטינית. הפורום מזמין את הציבור להצטרף לקמפיין לשינוי ״המציאות בשטח״.
פורום ׳הביתה׳, קבוצת פעילים ישראלית, השיק קמפיין וואטסאפקורא לציבור להצטרף למאמץ ״לנפץ את המיתוס״ על שטחי A ו-B ביהודה ושומרון. הפורום טוען כי שטחים אלה מוצגים כ״קסבות ומחנות פליטים״ אך בפועל כוללים מיליון ו-300 אלף דונם של שטחים פתוחים שלדבריו מופקרים לרשות הפלסטינית. הקמפיין, שהושק דרך קישור לקבוצת וואטסאפ, מזמין ישראלים ״לשנות את המציאות בשטח״. עמדת הפורום תואמת את האקטיביזם הימני-דתי בהתנחלויות. כפי שדיווח The Zioneer ב-23 ביוני, הפורום השיק בעבר קמפיין רחב יותר בנושא זה. פרטים נוספים על פעולות מתוכננות או היקף הקמפיין טרם פורסמו.
2 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
