אוהדים איראניים טוענים שקופחו בתיקו במשחק הלהט״ב נגד מצרים במונדיאל, וקוראים לסגור את מצרי הורמוז. הקריאה, שעולה מקרב אוהדים ברשתות, מגיעה לאחר שבועות של זעם איראני על הצגת סמלי גאווה בטורניר.
טענה שעולה הבוקר (שבת) בקרב אוהדים איראנים טוענת שהם קופחו בתיקו במשחק המונדיאל בין איראן למצרים — משחק שהוגדר על ידי המארגנים המקומיים כאירוע גאווה. האוהדים דורשים מאיראן לסגור את מצרי הורמוז בתגובה. הקריאה נראית כיוזמה של אוהדים, ולא כהצהרה רשמית, ומשקפת את הזעם הציבורי הגובר סביב סמלי הגאווה בטורניר. כפי שדיווח The Zioneer, כלי תקשורת איראניים הקשורים למדינה קראו בעבר לסגירת המצרים עקב הצגת סמלי גאווה, ומשמרות המהפכה אף הכריזו על סגירה — אף שסטטוס המצרים נותר שנוי במחלוקת.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
