התקשורת באיראן מלגלגת על ארצות הברית, וטוענת כי המשלחת האיראנית עזבה את השיחות בתואנה של 'התייעצויות' כשהסיבה האמיתית הייתה לצפות במונדיאל, לפי הדיווחים.
כלי תקשורת באיראן לועגים לארצות הברית בעקבות עזיבתה הפתאומית של המשלחת האיראנית את שיחות הגרעין, וטוענים כי הצוות עזב את הצד האמריקני בתואנה של 'התייעצויות' כשהסיבה האמיתית הייתה צפייה במונדיאל, על פי דיווח של מקור ישראלי אחד העוקב אחר התקשורת האיראנית. הדיווח עולה על רקע קריסת המו״מ בין ארה״ב לאיראן: כפי שדיווח The Zioneer בימים האחרונים, השיחות הושעו ואיראן מאשימה פעולות אמריקאיות וישראליות, כולל תקיפות על כלי שיט ופעולות בלבנון. מוקדם יותר השבוע, יו״ר הפרלמנט האיראני גליבף אמר כי הפרישה נבעה מאיומים של הנשיא טראמפ במהלך השיחות. ההלצה הנוכחית, אף שהיא בלתי מאומתת ומגיעה מערוץ בודד, משקפת את ההידרדרות העמוקה באמון ואת הטון של התקשורת בטהראן — שבה ההסברים הרשמיים נעו בין מחאה על פעולות אמריקאיות לאדישות מופגנת בתירוץ קליל.
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
