יו״ר הפרלמנט האיראני מוחמד-באקר קאליבאף אמר היום (רביעי) כי מזכר ההבנות שנחתם באסלאמאבאד בין איראן לארה״ב מהווה למעשה הכרזה על תבוסתה של ארצות הברית, לפי דיווח של אבו עלי אקספרס. הדברים מצטרפים לשורת הצהרות נוקבות מצד קאליבאף בימים האחרונים על רקע המשא ומתן המתקדם.
יו״ר הפרלמנט האיראני מוחמד-באקר קאליבאף, העומד גם בראש צוות המשא ומתן האיראני, אמר היום (רביעי) כי מזכר ההבנות שנחתם באסלאמאבאד בין איראן לארה״ב מהווה הכרזה על תבוסת ארה״ב, לפי דיווח של אבו עלי אקספרס. הדברים ממשיכים קו נוקב של הצהרות מצד הבכיר האיראני בימים האחרונים על רקע התקדמות השיחות הדיפלומטיות מול וושינגטון.
כפי שדיווח The Zioneer, קאליבאף שב והגדיר את ההסכם המתגבש כמסמך תבוסה של ארה״ב בימים האחרונים, ואיים ב׳מהלומה מוחצת' אם וושינגטון תפר את ההסכם. חתימת מזכר ההבנות צפויה בשווייץ כבר ביום שישי, אם כי טרם נקבע תאריך רשמי. קאליבאף צפוי לעמוד בראש המשלחת האיראנית לחתימה.
- מתפתחיו״ר הפרלמנט האיראני קאליבאף לועג לטראמפ: 'מזכר ההבנות — מסמך התבוסה של ארה״ב'
- מבוססיושב ראש הפרלמנט האיראני קאליבאף: 'מי שיורה — ישא בתוצאות'
- מתפתחיו״ר הפרלמנט האיראני קאליבאף: 'ניצחנו את ארה״ב ואת ישראל, לבנון חלק מההתנגדות'
- מתפתחיושב ראש הפרלמנט האיראני קאליבאף: ההסכם המתהווה לא ראוי לאמון, הערובה שלנו היא העוצמה שלנו
מקורות ואות
- קליטה פנימית
