משלחת ביטחונית ישראלית הגיעה לביקור עבודה בהודו ונפגשה עם צמרת מערכת הביטחון ההודית, במטרה להעמיק את שיתוף הפעולה הביטחוני והתעשייתי ולהרחיב את הייצוא הביטחוני מזרחה, כך נמסר ממשרד הביטחון.
משלחת ביטחונית ישראלית הגיעה לביקור עבודה בניו דלהי ביום שני ונפגשה עם צמרת מערכת הביטחון ההודית, כך נמסר ממשרד הביטחון. מטרת הביקור היא להעמיק את שיתוף הפעולה הביטחוני-תעשייתי ולהרחיב את הייצוא הביטחוני הישראלי מזרחה.
מוקדם יותר היום, כפי שדיווח The Zioneer, מנכ״ל משרד הביטחון אמיר ברעם נפגש עם שר הביטחון ההודי בניו דלהי בפגישה נפרדת בדרג גבוה. ביקור המשלחת הנוכחית בא בעקבות השיחות הללו ומאותת על המשך המומנטום בקשרי הביטחון האסטרטגיים בין שתי המדינות.
הביקור מגיע על רקע מאמציה הרחבים של ישראל לגוון את שווקי הייצוא הביטחוני ולחזק שיתופי פעולה עם מעצמות אסייתיות מרכזיות. משרד הביטחון לא פירט לגבי עסקאות נשק או שיתופי פעולה ספציפיים בהודעתו.
3 התפתחויות
מקורות ואות
- קליטה פנימית
