המשלחת הלבנונית יצאה בדרכה לארצות הברית לפגישה עם נציגי ישראל, כך לפי דיווחים הבוקר (שלישי). ברחוב הלבנוני נרשמה הוקרה ציבורית לאיראן, המשקפת תפיסה של השפעת טהראן על השיחות ומזכר ההבנות האחרון.
המשלחת הלבנונית יצאה בדרכה לארצות הברית לשיחות עם נציגי ישראל בוושינגטון, בצל הוקרה ציבורית בלבנון לאיראן על חלקה בתהליך. היציאה מגיעה לאחר דיווחים בימים האחרונים על מעורבות איראנית וקטארית בשיחות הפסקת האש ועל חתימת מזכר הבנות הקובע, לפי גרסאות שונות, סעיף המחייב את ישראל להפסיק את הלחימה בלבנון.
כפי שדיווח The Zioneer, יו״ר הפרלמנט הלבנוני, נביה ברי, הודה לאיראן ולארה״ב על הכנסת סעיף הפסקת הלחימה למזכר. שר לבנוני צוטט כשאומר לעיתונאים 'תשאלו את השגרירות האירנית' בתגובה לשאלות על תנאי הפסקת האש, מה שמדגיש את השפעת טהראן על השיחות.
יציאת המשלחת מהווה צעד קונקרטי לקראת הפגישות הראשונות פנים אל פנים בין נציגים ישראליים למשלחת לבנונית מאז תחילת המלחמה. השיחות מתקיימות בחסות אמריקאית, עם דיווחים על תיווך קטארי ופקיסטני. טרם פורסם לו״ז הפגישות או משכן הצפוי.
2 התפתחויות
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
