המשלחת הלבנונית עזבה את משרד החוץ האמריקאי הבוקר (שישי) לאחר 11 שעות של משא ומתן עם ישראל. על פי הדיווחים, השיחות צפויות להתחדש בהמשך היום, ובמקביל קיים סיכוי גבוה לחתימה על הצהרת כוונות.
הדיון הממושך הוא האחרון בארבעה ימי שיחות בין ישראל ללבנון בוושינגטון, אשר כפי שדווח ב-The Zioneer נמשכו ליום רביעי ביום חמישי. הדיונים התמקדו במסגרת לנסיגה ישראלית מדרום לבנון בפיקוח אמריקני. הסיכוי הגבוה המדווח לחתימה על הצהרת כוונות מהווה צעד פוטנציאלי מעבר לתוכנית הפיילוט לנסיגה שעלתה מוקדם יותר השבוע. מזכיר המדינה האמריקאי מרקו רוביו תיאר סבבים קודמים כמי שהניבו 'תוצאות טובות מאוד'. חידוש השיחות לא אושר באופן מיידי על ידי שגרירות ישראל, ולא פורסמה הצהרה רשמית מאף אחת מהמשלחות.
- מתפתחהמשלחת הלבנונית יוצאת לשיחות עם ישראל בארה״ב; ברחוב הלבנוני מודים לאיראן
- מבוססגורם במחלקת המדינה: השיחות בין ישראל ללבנון בוושינגטון יחודשו הבוקר בשעה 09:00 לפי שעון החוף המזרחי
- מתפתחצה״ל: סוגיית הנסיגה מלבנון תידון בשיחות בארה״ב בשבוע הבא
- מתפתחשגריר ארה״ב בלבנון: נרשמו קשיים במו״מ ישראל-לבנון, מקווה שיטופלו היום
מקורות ואות
ידיעה ממקור יחיד לעולם אינה מדורגת “מאומת” או “מבוסס”. דירוג האות יתחזק רק כשמקור שני, עצמאי, יאשש אותה.
- קליטה פנימית
